V okviru obogatitvene naloge hodnika B smo otrokom omogočili okolje za raziskovanje in uživanje na svežem zraku s prijatelji. Igrali smo se igro Lov na zaklad. Otroci so s pomočjo delovnega lista poiskali različne predmete in rastline ter jih poimenovali. V gozdu smo našli: rjave liste, različne trave, mah, storže, gobice, mah, velike in majhne veje, kose od drevesne skorje, praprot itd. Svoj zaklad so uporabili za zdelovanje skupinskih slik. Skupna se je morala najprej dogovoriti in razdeliti vloge, nato pa so se lotili dela. Nastali so zanimivi izdelki otrok: Medvedov brlog, Šotor, Gozdna klopca, Vetrnica.
Igrali smo se igro Bodimo drevo za nekaj minut. Otroci so spoznali, da so živa bitja prilagojena okolju, v katerem živijo, in da se le do določene mere lahko prilagodijo spremembam v okolju. Razvijali so empatijo ob vživljanju v drevesa in njihovo življenje.
Bojana Prpar, vzgojiteljica
Izjave otrok iz skupin:
»Lončki«
Drevo je pretežko, ker so korenine zelo močno zapičene, zataknjene.
Iglice odpadejo, če drevo nima vode.
Drevo ne more hoditi, ker nima nog, ima korenine.
Korenine ima zato, da lahko stoji, da ne pade.
»Storžki«
Kako pa naj pajka naberem?
Jaz se pajka bojim in ga ne bom prijela.
Grah raste na vrtu, ne v gozdu.
Cvetlic in gob ni, ker je zima.
Trava ne raste v gozdu ampak na travniku.
Zeleni listki bodo spomladi.
»Balončki«
Ni zelenih listov, ker je zima.
Gobe so že vse pobrane.
Pajki so v luknji, ker jih zebe.
Tukaj ni medveda, zato ni brloga.
Hrošči so pod zemljo, zato se jih ne vidi.
Ker je zima, ni zelene trave.
»Pajkci«
Našli smo mah, kako je mehek.
Čigava je luknjica, ki smo jo našli – od miške, medveda, volka?
Kdo je risal luknjice po hlodu?